Hvad er jeres behov, og mangler I støtte til at komme i gang?

Alle virksomheder, der har ansatte skal udarbejde en skriftlig APV mindst hvert tredje år. Det er virksomhedsledelsens ansvar, at jeres APV udarbejdes.

Hvor meget I vælger at bruge en APV til, og hvordan I udarbejder den, er op til den enkelte virksomhed.

Hvordan udarbejder I en APV?

Det kommer an på, hvad I vil bruge en APV til, og hvordan jeres virksomhed er skruet sammen. Samt hvilke andre omstændigheder, der gør sig gældende for netop jeres situation. Der er ingen krav om, hvordan I udarbejder en APV, og hvilke metoder I skal vælge i jeres arbejdsmiljødrøftelser.

Til gengæld er der krav om, at

  • processen skal inddrage medarbejdere
  • der er pligt til at samarbejde om sikkerhed og sundhed
  • sygefravær inddrages som en del af arbejdet med at vurdere arbejdsmiljøet
  • arbejdsmiljøproblemer skal prioriteres
  • der skal laves handleplaner til at forbedre eventuelle problemer
  • resultatet skal være skriftligt 


Er det tid til den lovpligtige arbejdspladsvurdering hos jer?

GLIFBERG PROCESSER tilbyder at hjælpe jer med en dialogbaseret arbejdspladsvurdering.


Hvad får I ud af det?

Professionel rådgivning om, hvordan I bedst muligt får afdækket arbejdsmiljøet. Ekspertviden om, hvordan I kan få endnu mere ud af en APV. Indsigt i arbejdspladsens styrker og udfordringer. Råd til hvordan I får skabt de nødvendige forbedringer i netop jeres arbejdsmiljø, arbejdsmiljødrøftelse, trivselsundersøgelse og APV. Kendskab til og afprøvning af evidensbaseret metode.

Vil du have mere ud af de vigtige trivsels- og arbejdsmiljøundersøgelser?

Så kontakt mig og lad os få en snak om jeres behov.

Har du særlige ønsker?

Du er altid velkommen til at kontakte mig og få en snak om, hvordan vi kan samarbejde, og hvad der er behov for at styrke hos jer. Fortrolighed og diskretion er en selvfølge. Jeg holder til her.

Skriv til mig med det samme:
kontakt@glifbergprocesser.dk
eller ring:
20 21 35 15.