Hvad er jeres behov, og mangler I støtte til at komme i gang?

Alle virksomheder, der har ansatte skal udarbejde en skriftlig APV mindst hvert tredje år. Det er virksomhedsledelsens ansvar, at jeres APV udarbejdes.

Hvor meget I vælger at bruge en APV til, og hvordan I udarbejder den, er op til den enkelte virksomhed.

Hvordan udarbejder I en APV?

Det kommer an på, hvad I vil bruge en APV til, og hvordan jeres virksomhed er skruet sammen. Samt hvilke andre omstændigheder, der gør sig gældende for netop jeres situation. Der er ingen krav om, hvordan I udarbejder en APV, og hvilke metoder I skal vælge i jeres arbejdsmiljødrøftelser.

Til gengæld er der krav om, at

  • processen skal inddrage medarbejdere
  • der er pligt til at samarbejde om sikkerhed og sundhed
  • sygefravær inddrages som en del af arbejdet med at vurdere arbejdsmiljøet
  • arbejdsmiljøproblemer skal prioriteres
  • der skal laves handleplaner til at forbedre eventuelle problemer
  • resultatet skal være skriftligt 


Er det tid til den lovpligtige arbejdspladsvurdering hos jer?

GLIFBERG PROCESSER tilbyder at hjælpe jer med en dialogbaseret arbejdspladsvurdering.


Hvad får I ud af det?

Professionel rådgivning om, hvordan I bedst muligt får afdækket arbejdsmiljøet. Ekspertviden om, hvordan I kan få endnu mere ud af en APV. Indsigt i arbejdspladsens styrker og udfordringer. Råd til hvordan I får skabt de nødvendige forbedringer i netop jeres arbejdsmiljø, arbejdsmiljødrøftelse, trivselsundersøgelse og APV. Kendskab til og afprøvning af evidensbaseret metode.

Vil du have mere ud af de vigtige trivsels- og arbejdsmiljøundersøgelser?

Så kontakt mig og lad os få en snak om jeres behov.